Військові 3 млн разів скористалися знижками на АЗК за програмою Плюси – підсумки опитування

Найпопулярнішими пропозиціями програми підтримки військових Плюси в Армія+ стали знижки від мереж АЗК. Ними скористались 3 млн разів за майже 7 місяців роботи сервісу.
Саме категорію «паливо та енергетика» найбільше (44% відповідей) хотіли бачити військовослужбовці в застосунку Армія+. Таку думку висловили захисники і захисниці під час опитування щодо програми Плюси, яке в березні провело Міністерство оборони, зробивши фокус на розвитку цієї категорії пропозицій. Тоді своєю думкою поділились 43 000 військових, що було рекордною кількістю на той момент у застосунку.
Мережі АЗК залишаються №1 за кількістю представлених партнерів – це UKRNAFTA, WOG та ОККО. Сумарно військові заправили на цих трьох мережах 44.3 мільйона літрів пального зі знижкою. На фінальній стадії знаходяться перемовини із кількома мережами АЗК, які з’являться в програмі згодом.
Крім цього, в Плюсах з’явилися нові партнери зі сфер, яких не було в сервісі та за які військові також активно голосували. Це товари для побуту, спорядження та дозвілля. Це маркетплейс ROZETKA, інтернет-магазин Ukrarmor та мережа кінотеатрів Multiplex. Їхні пропозиції мають попит серед користувачів. Наприклад, промокодами ROZETKA та Ukrarmor скористалися 10 800 разів, а завдяки знижці від Multiplex купили 23 900 квитків у кіно.
Найбільше з нових функцій програми просили додати можливість поділитися знижкою з рідними. 44% респондентів вважали найважливішою можливість ділитися знижками з рідними, а 88% були готові ділитися з родиною пропозиціями програми. Це також було втілено наприкінці квітня. За цей час користувачі 45 000 разів надіслали промокоди чи QR-коди на знижку.
«Наша мета – зробити Плюси людяним і теплим сервісом, який може відгукнутися пропозицією на будь-який життєвий запит військових. Це опитування зробило вектор розвитку програми ще більш чітким і ми зробили перші кроки, які враховують побажання користувачів», – зазначила заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Також Катерина Черногоренко додала, що незабаром в програмі з’явиться низка партнерів, чиї пропозиції будуть пов’язані з дозвіллям, а саме книжками, а також із їжею та напоями, спорядженням і мобільним зв’язком.
Програма Плюси стартувала у грудні 2024 року, щоб об’єднати великі бізнеси й надавати спеціальні пропозиції на товари та послуги для військових. Крім заощаджених 257 мільйонів, знижками від партнерів скористалися вже 3 мільйони разів. За цей час до програми долучилися такі компанії, як «Укрзалізниця», UKRNAFTA, Нова пошта, WOG, ОККО, ROZETKA, Ukrarmor та Multiplex.