Перейти до головного вмісту

Послуга електронного бронювання вже доступна на порталі Дія — Катерина Черногоренко

Відсьогодні на порталі Дія запрацювала послуга електронного бронювання. Керівники критично важливих підприємств та підприємств, які забезпечують потреби сил оборони, відтепер можуть бронювати співробітників онлайн через Дію. Під час бета-тестування було заброньовано 929 працівників.

 «Послуга електронного бронювання вже доступна на порталі Дія. Раніше цей процес був доволі заплутаним. Інформацію щодо військовозобов’язаних перевіряли вручну, через що мав місце людський фактор. Дані губилися або через незначні помилки у документах доводилося подавати людей заново. Нова послуга зробить цей процес бронювання онлайн швидким і прозорим», — зазначила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко.

 Як працюватиме бронювання в Дії:

1. Керівник компанії подає списки військовозобов’язаних співробітників та затверджує заяву електронним підписом.

2. Система перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно та чи є дані про неї у реєстрі Оберіг.

3. Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби.

 Система автоматично переведе військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік, після чого він вважатиметься заброньованим. Якщо рішення позитивне, інформація про бронювання співробітника зʼявляється у застосунку Резерв+. Витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі Дія та за потреби роздрукувати.

 «У цьому сервісі ми автоматизували всі процеси, які можна автоматизувати, щоб пришвидшити оформлення бронювання і не витрачати час на збір документів чи походи до держорганів. Цифровізація процесу виключає людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник в режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого – ні, і яка причина відмови», — зазначив Михайло Федоров, віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації.

 

Теги

  • Рекрутинг та мобілізація
  • Цифровізація