Міноборони оновило електронні скриньки для прийому звернень громадян

У Міністерстві оборони України оновлено офіційні електронні поштові скриньки для звернень громадян та запитів щодо доступу до публічної інформації.
Відтепер усі звернення та запити необхідно надсилати виключно на нові адреси:
- [email protected] – для звернень громадян;
- [email protected] – для запитів щодо доступу до публічної інформації.
Попередні скриньки будуть відключені з 1 жовтня 2025 року.
Нагадуємо, що кожен громадянин України має право звертатися до органів влади із запитами, скаргами та пропозиціями. Це право гарантує Конституція України та низка інших нормативно-правових актів.
Звернення можуть подавати також іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Види звернень:
- пропозиція (зауваження) – звернення, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності, а також думки щодо врегулювання суспільних відносин;
- заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності відомства. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо;
- скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями відомства, або його посадових осіб.
Термін розгляду звернення – до одного місяця з дня отримання. Якщо питання не потребує додаткового вивчення, відповідь надається протягом 15 днів.
В окремих випадках термін розгляду може бути подовжений до 45 днів. За певних обставин, зокрема звернення осіб, які мають пільги, розглядаються у пріоритетному порядку.