Майже половина військових хоче бачити знижки на пальне та енергетику в Плюсах – результати опитування в Армія+

У застосунку Армія+ закінчилося опитування щодо розвитку національної програми підтримки військовослужбовців Плюси. Воно тривало два тижні і його пройшла рекордна кількість користувачів – 43 000.
Завдяки опитуванню вдалося окреслити пріоритетні для військових категорії в програмі. Ними стали:
- Пальне та енергетика (44%)
- Медичні послуги, включаючи аптеки та медичні центри (41%)
- Транспортні послуги, такі як автобуси, потяги та таксі (38%)
- Спорт, фітнес та оздоровлення (35%)
- Мобільні оператори (34%).
«Зміни в екосистемі для військових неможливі без самих військових. Саме тому ми спитали про Плюси, оскільки ця програма стосується їх напряму – і отримали хороший зворотний звʼязок, із яким вже працюємо, щоб зробити найкращий сервіс, який закривав би більшість потреб захисників й захисниць», – зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Заступниця міністра зазначила, що тривають контакти з іншими мережами АЗК, оскільки вони є категорією, яку використовують найбільше. Також вона додала, що найближчим часом в Плюсах з’явиться перший мобільний оператор зі своєю пропозицією для військових.
Нагадаємо, національну програму підтримки військовослужбовців Плюси запустили в грудні 2024 року. Її мета – об’єднати великі бізнеси й надавати захисникам і захисницям спеціальні пропозиції на товари та послуги. За 3 місяці пропозиціями в застосунку Армія+ скористалися вже 530 000 разів і заощадили на них 40 млн гривень. Першими компаніями, які долучилися до програми, стали «Укрзалізниця» із квитками зі спецрезерву, логістична компанія «Нова пошта» з доставкою у прифронтові регіони за 1 гривню, а також мережі АЗК «Укрнафта», WOG та ОККО зі знижками на пальне й на свої кафе і маркет.
Теги
- Цифровізація