Запускаємо «єдине вікно»: АОЗ Міноборони вдосконалює взаємодію з постачальниками

Закупівельна агенція Міноборони «Агенція оборонних закупівель», яка централізовано забезпечує Збройні сили України боєприпасами, БпЛА та військовою технікою, вдосконалює взаємодію з ринком. Для забезпечення прозорого та рівноправного доступу до процесу закупівель на офіційному сайті агенції запрацює «єдине вікно» зі збору пропозицій від виробників та постачальників.
«У 2025 році бюджет АОЗ на закупівлю озброєння, військової техніки та боєприпасів складає понад 380 млрд грн. Впровадження “єдиного вікна” є частиною цифровізації процесів закупівель і робить співпрацю з виробниками більш сучасною та технологічною», – наголосив директор Департаменту політики закупівель Міноборони України Гліб Канєвський.
На сайті АОЗ у розділі Постачальникам компанії, які хочуть запропонувати свою продукцію для потреб оборони, мають пройти процедуру верифікації – залишити інформацію про себе.
«Запровадження “єдиного вікна” спрощує доступ виробників і постачальників до участі в закупівлях і прискорює обробку пропозицій. Це – один із кроків до прозорої і передбачуваної взаємодії з ринком», – зазначив Арсен Жумаділов, директор «Агенції оборонних закупівель».
Як це працюватиме:
- Постачальник/виробник заповнює базову інформацію про себе та свою продукцію на сайті
- АОЗ проводить перевірку та ухвалює рішення – включити в реєстр верифікованих постачальників або надати обґрунтовану відмову
- Верифіковані постачальники отримуватимуть запити на комерційні пропозиції відповідно до доведеної потреби
- Ці запити міститимуть інформацію про дату та час закупівель, а також зворотний зв'язок за їх результатами
- З переможцем буде укладено договір.
Таким підхід покликаний забезпечити конфіденційність та захист інформації про комерційні пропозиції, пришвидшити час їх опрацювання та забезпечити рівні умови доступу до процесу закупівель для всіх учасників ринку.
Теги
- Закупівлі
- Діяльність Міноборони