Перейти до головного вмісту

В Україні стартувала всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар'єрність – це коли можеш»

В Україні стартувала всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар`єрність – це коли можеш»

В Україні стартує всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбарʼєрність – це коли можеш», яка спрямована на просування принципів безбар’єрності та залучення людей до творення України без барʼєрів.

Кампанія реалізується в межах національної стратегії з безбарʼєрного простору та спільно з флагманськими проєктами Міністерства культури і стратегічних комунікацій, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики, Міністерства молоді та спорту, Міністерства у справах ветеранів, Міністерства внутрішніх справ, Міністерства оборони, Міністерства економіки, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури, Міністерства освіти і науки, Міністерства цифрової трансформації України у співпраці з ЮНІСЕФ у межах ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів».

img-3603

«Безбар’єрність – це не про обмеження, а про рівність і гідність для кожного. Для людей з інвалідністю і людей без інвалідності, для найстарших і найменших, для малюків у візочках і для їхніх батьків, для тих, хто має сили, і тих, хто почувається не дуже добре фізично чи психологічно, бо всі ми в якийсь момент життя так почуваємося. Безбар’єрність не ділить. Вона всіх об’єднує», – наголосила перша леді. 

За даними національного дослідження, проведеного у 2024 році Центром соціальних змін та поведінкової економіки за підтримки ЮНІСЕФ, 87% українців вважають безбар’єрність цінністю для суспільства. Водночас, розуміння суті безбар’єрності потребує поглиблення: 26% опитаних не розуміє це поняття.

img-3610

«Створення безбар`єрного суспільства, де кожна дитина та родина має шанс реалізувати свій потенціал, – це інвестиція в сьогодення й майбутнє України. Ми раді підтримати Уряд України на цьому шляху. Ця кампанія несе чітке послання: безбар’єрність – це про можливості для кожного та кожної. Її мета – об’єднати владу, бізнес, суспільство та медіа навколо спільного бачення – де всі можуть все», – зазначив Мунір Мамедзаде, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.

Перша хвиля кампанії стартувала з відео маніфесту «Коли можеш» і покликана пояснити шість ключових напрямків безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.

Друга хвиля кампанії буде залучати людей до створення доступного середовища у своїх громадах, щоб всі незалежно від віку, статі, соціального статусу, місця проживання чи будь-яких інших ознак, малий рівний доступ до участі в житті суспільства.

У межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні міністерства реалізують свої флагманські проєкти, що змінюють підходи до послуг, інфраструктури, транспорту, освіти, працевлаштування, культури, спорту та реабілітації. Це кроки до країни, де безбар’єрність поступово стає стандартом – у державних рішеннях, у громадах, у повсякденному житті.

«Безбар’єрність у секторі оборони – це про турботу, гідність і реабілітацію. Ми створили “Пакунок пораненого”, адаптивний одяг і форму для жінок, працюємо над центрами декомпресії. Ми створюємо комплексну систему підтримки для всіх», – зазначив генерал-лейтенант Євген Мойсюк, заступник міністра оборони України.

Довідково: 

Кампанія реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору та ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.

Дізнайтесь більше про флагманські проєкти міністерств України в межах Національної стратегії. 

Якщо ви хочете долучитись до комунікації про безбар’єрність – ви можете скористатись візуальним та сенсовим гайдом до кампанії та використати візуальні матеріали кампанії. 

Теги

  • Соціальний захист