Результати з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2015 рік
Упродовж 2015 року надійшло та опрацьовано 45968 звернень громадян.
Звернення надходили:
через державну установу « Урядовий контактний центр» — 20,6 %;
через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 6,7 %;
на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 0,8%;
поштою та через мережу «Інтернет» — 33,1 %;
за телефоном Call-центру — 26,8%;
через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон « гарячої» лінії Міністерства оборони України — 8,1 %;
на офіційний веб-портал Міноборони ( рубрика «Зворотній зв’язок.. Проблемні питання учасників АТО» — 1%.
Надійшло та опрацьовано запитів на публічну інформацію — 2,9%.
Надійшло: заяв (клопотань) — 87, 7%, пропозицій (зауважень) — 10, 7%, скарг — 1,6%.
За категоріями громадян: військовослужбовці — 19,8%, члени сімей військовослужбовців — 38,5%, військові пенсіонери — 28,9%,
інші — 12,8 %.
Ефективність виконання:
За 45968 зверненнями громадян опрацьовано — 95%, у тому числі надано роз’яснень (консультацій) — 7 2%, вирішено позитивно — 22%, відмовлено у задоволенні — 1%, направлено за належністю — 5 %.
Знаходиться на опрацюванні — 5%.
У 2015 року керівним складом Міністерства оборони України проведено 27 особистих прийомів громадян:
Проведено 4 прямі телефонні лінії відповідно до плану затвердженого Прем’єр Міністром України.
Всього звернулося 340 громадян, розглянуто 337 питань.
Всі звернення розглянуто. Надано обґрунтовані роз’яснення заявникам за 44% звернень , за іншими — надано 199 доручень. Позитивно вирішено питання за 36% звернень.
У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України під час проведення прийомів громадян прийнято 3087 осіб.
81% рішень за зверненнями прийнято. 19% питань перебувають на подальшому опрацюванні.
Основними категоріями громадян, які звертаються до РГП МОУ, є: військовослужбовці Збройних Сил України — 28% , учасники бойових дій — 23%, військові пенсіонери — 17% , члени сімей військовослужбовців — 17 % , інваліди війни та Збройних Сил України — 13% , представники інших категорій населення учасники бойових дій — 2%.
Питання, за якими зверталися громадяни: надання статусу учасника бойових дій — 29 %, виплати одноразової грошової допомоги — 24% , соціального захисту 16%, кадрових питань — 14% , забезпечення житлом — 12% , з інших питань — 5%.
У 2015 року надійшло 1347 інформаційних запитів.
Результати розгляду: задоволено в наданні інформації — 92%,
відмовлено в наданні інформації — 8 % (інформація має гриф обмеження доступу, або не належить до компетенції МОУ).