Інформація про роботу зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію, що надійшли до Міністерства оборони України у І півріччі 2022 року
У І півріччі 2022 року до Міністерства оборони України надійшло та опрацьовано 38457 звернень громадян та запитів на публічну інформацію.
Звернення надходили:
за телефонами “гарячої” лінії” Cаll-центру Міноборони – прийнятих дзвінків 23672;
через УКЦ – 3670;
електронною поштою – 7346;
поштою – 3192.
Опрацьовано запитів на публічну інформацію – 577.
Питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, стосувалися:
• стану фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації (своєчасність та розміри виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в бойових діях;
• медичного забезпечення військовослужбовців, лікування поранених (тяжко поранених);
• організації роботи щодо розшуку зниклих безвісті та визволення військовослужбовців з полону;
• дотримання порядку проходження військової служби (мобілізація, виїзд чоловіків призивного віку за кордон, відстрочки від призову, бронювання військовозобов’язаних;
• стан підготовки та матеріального-технічного забезпечення підрозділів, які беруть участь безпосередньо у відсічі агресії РФ;
• дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень).