Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства оборони України у ІІ півріччі 2022 року
У ІІ півріччі 2022 року до Міністерства оборони України надійшло та опрацьовано 81354 звернень громадян.
Звернення надходили:
за телефонами “гарячої” лінії” Cаll-центру Міноборони – прийнятих дзвінків 62464;
через УКЦ – 6745;
електронною поштою – 2142;
поштою – 3340,
через органи влади – 1663.
Питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, стосувалися:
• стану фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації (своєчасність та розміри виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в бойових діях);
• медичного забезпечення військовослужбовців, лікування поранених (тяжко поранених);
• організації роботи щодо розшуку зниклих безвісті та визволення військовослужбовців з полону;
• дотримання порядку проходження військової служби (мобілізація, виїзд чоловіків призивного віку за кордон, відстрочки від призову, бронювання військовозобов’язаних);
• стан підготовки та матеріально-технічного забезпечення підрозділів, які беруть участь безпосередньо у відсічі агресії РФ;
• дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємовідносин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень).