Ми дбаємо про захист ваших даних

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Детальніше про політику використання файлів cookie.

Перейти до головного вмісту

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства оборони України у 2022 році

У 2022 році до Міністерства оборони України надійшло та опрацьовано 119811 звернень громадян.

Звернення надходили:

за телефонами “гарячої” лінії” Cаll-центру Міноборони – прийнятих дзвінків 86136;

через УКЦ – 10415;

електронною поштою – 13346;

поштою – 6532,

через органи влади – 6010.

Найбільш актуальні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, стосувалися:

• стану фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації (своєчасність та розміри виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в бойових діях);

• медичного забезпечення військовослужбовців, лікування поранених (тяжко поранених);

• організації роботи щодо розшуку зниклих безвісті та визволення військовослужбовців з полону;

• дотримання порядку проходження військової служби (мобілізація, виїзд чоловіків призивного віку за кордон, відстрочки від призову, бронювання військовозобов’язаних);

• стан підготовки та матеріально-технічного забезпечення підрозділів, які беруть участь безпосередньо у відсічі агресії РФ;

• дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємовідносин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень).