Перейти до головного вмісту

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства оборони України у 2022 році

У 2022 році до Міністерства оборони України надійшло та опрацьовано 119811 звернень громадян.

Звернення надходили:

за телефонами “гарячої” лінії” Cаll-центру Міноборони – прийнятих дзвінків 86136;

через УКЦ – 10415;

електронною поштою – 13346;

поштою – 6532,

через органи влади – 6010.

Найбільш актуальні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, стосувалися:

• стану фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації (своєчасність та розміри виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в бойових діях);

• медичного забезпечення військовослужбовців, лікування поранених (тяжко поранених);

• організації роботи щодо розшуку зниклих безвісті та визволення військовослужбовців з полону;

• дотримання порядку проходження військової служби (мобілізація, виїзд чоловіків призивного віку за кордон, відстрочки від призову, бронювання військовозобов’язаних);

• стан підготовки та матеріально-технічного забезпечення підрозділів, які беруть участь безпосередньо у відсічі агресії РФ;

• дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємовідносин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень).