Перейти до головного вмісту

Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міноборони за 1 півріччя 2015 року

Упродовж 1 півріччя 2015 року надійшло та опрацьовано 20780 звернень громадян.

Звернення надходили:

на офіційний веб-сайт Міноборони ( рубрика «Зворотній зв’язок. Проблемні питання учасників АТО» ) — 0,5%;

поштою та через мережу «Інтернет» — 33 %;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 16,2%;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 7,3%;

через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон «гарячої» лінії Міністерства оборони України — 8 %;

за телефоном Cаll-центру — 34,2 %;

на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 0,7 %.

Станом на 1.07.15 надійшло: заяв (клопотань) — 73,3%, пропозицій (зауважень) — 25,7%, скарг — 1%.

За категоріями громадян: військовослужбовці — 6,8%, члени сімей військовослужбовців — 67,4%, військові пенсіонери — 21,9%,

інші — 3,9%.

Ефективність виконання:

За 20708 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 47,1%, вирішено позитивно — 31,1%, відмовлено у задоволенні — 0,8 %, направлено за належністю — 7,6%.

Знаходиться на опрацюванні — 13%.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, інформаційних запитах, на особистих прийомах:

призову військовозобов’язаних в умовах особливого періоду, порядку проходження ними військової служби при виконанні завдань у зоні проведення антитерористичної операції на територіях Донецької та Луганської областей, стану бойової готовності окремих військових частин та підрозділів Збройних Сил України, проведення демобілізації, ротації особового складу, його забезпечення (речового, продовольчого, фінансового, озброєнням, технікою, боєприпасами), стану справ у навчальних центрах ( Десні, Дівичках, Яворові, Широкому лані) — 68% ;

реалізації передбачених діючим законодавством пільг і гарантій військовослужбовців, соціального захисту членів їх сімей, а також військових пенсіонерів, виплати грошової, надання медико-соціальної допомоги родинам

військовослужбовців, загиблих у ході проведення АТО, військовослужбовцям які отримали каліцтво, встановлено інвалідність — 27 %;

порядку надання статусу учасників бойових дій військовослужбовцям, задіяних в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань — 2,6% ;

визволення військовослужбовців, яких протиправно утримують незаконні збройні угрупування у південно-східних областях України, встановлення місцезнаходження окремих військовослужбовців, які безвісти зникли під час проведення АТО, надання допомоги щодо розшуку тіл загиблих та їх вивезення з території південно-східних областей України — 1,4% ;

фактів незаконних рішень, порушень законності, вчинення діянь, які містять ознаки корупційних, з боку відповідальних посадових осіб та вжиття заходів з їх усунення — 0,7% .

Питання , що порушувались через рубрику «Зворотній зв’язок. Проблемні питання учасників АТО» :

повноти нарахування грошового забезпечення військовослужбовців — 25%;

виплати одноразової грошової допомоги — 12%;

надання статусу учасника бойових дій — 48,4% ;

отримання винагороди за знищену техніку — 2,6%;

інших питань— 12 %.

У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України під час проведення прийомів громадян прийнято 1531 особу.

81% рішень за зверненнями прийнято.