Перейти до головного вмісту

Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2018 рік

Упродовж звітного періоду на розгляд до Міноборони надійшло 54392 заяви (клопотання) пропозиції (зауваження), скарги громадян України, з яких:

за телефонами «гарячої» лінії Cаll-центру Міноборони — 54 %;

поштових (електронних) звернень — 12,4 %;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 11,8 %;

за телефонами довіри громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міноборони — 13,7 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 3,2 %;

під час особистих прийомів у громадській приймальні Міністра оборони України — 2,1 %;

на особистих прийомах керівним складом Міноборони — 0,5%;

запитів на публічну інформацію — 2,3 %.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 60 %,

пропозицій (зауважень) — 31 %, скарг — 9 %.

За категоріями громадян:

учасники ООС (АТО) та члени їх сімей — 42,3 %;

військовослужбовці — 11,1 %;

члени сімей військовослужбовців — 15,7 %;

військові пенсіонери — 27,2 %;

інші громадяни — 3,7 %.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у 2018 році:

Верховну Раду України — 4,2%;

Адміністрацію Президента України — 53,8%;

Кабінет Міністрів України — 25,5 %;

Генеральну прокуратуру України — 12,9 %;

Раду національної безпеки та оборони України — 3,6 %.

За чинниками (індикаторами) вивчення громадської думки звернення надходили з питань, що стосувалися:

• рівня соціального захисту — 26,2 %;

• реалізації передбачених чинним законодавством пільг і гарантій — 23,8 %;

• стану фінансового забезпечення —19,6 %;

• дотримання порядку проходження військової служби — 15,9 %;

• житлового та комунального забезпечення — 6,8 %;

• медичного та санаторно-курортного забезпечення — 4,2 %;

• дотримання законності та статутного порядку — 2,9 %;

• корупційної ураженості — 0,4 %;

• матеріально-технічного стану військ (сил) — 0,2 %.

Значно зросла кількість звернень, у тому числі повторних та колективних, щодо:

перерахунку пенсій військовим пенсіонерам, відповідності займаних посад тарифним розрядом, встановленим згідно вимог наказу Міністерства оборони України від 01.03.2018 № 90, та внесення відповідних змін до діючих нормативно-правових актів;

призначення та виплати одноразової грошової допомоги інвалідам війни, учасникам бойових дій на територіях інших держав, у тому числі Демократичній республіці Афганістані, членам сімей загиблих (померлих) військовослужбовців, зокрема, із числа добровольців у складі військових підрозділів Збройних Сил України;

підтвердження факту участі окремих осіб із числа колишніх військовослужбовців у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС, реалізації пільг, передбачених чинним законодавством, членами сімей померлих ліквідаторів;

житлове та земельне забезпечення ветеранів війни — учасників бойових дій, учасників ООС (АТО), ветеранів військової служби, членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли), чи пропали безвісти під час проходження військової служби;

грошової компенсації за піднайом житла військовослужбовцям, призваних на військову службу за контрактом, із числа сержантів, старшин, прапорщиків;

вирішення соціальних проблем військовослужбовців — учасників ООС (АТО), яких звільнено з військової служби та членів їхніх сімей, тимчасово переміщених з окупованих територій;

звернення громадян, тимчасово переміщених з районів Донецької та Луганської областей, щодо компенсації за заподіяну шкоду особистому майну в результаті бойових дій.