Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 1 півріччя 2016 року
Упродовж 1 півріччя 2015 року надійшло та опрацьовано 22837 звернень громадян, з яких:
поштових (електронних) звернень — 18,7 %;
на офіційний веб-портал Міністерства оборони України (рубрика «Зворотній зв’язок. Проблемні питання учасників АТО») — 1,3 %;
за телефоном Cаll-центру Міністерства оборони України — 37,5%;
через державну установу « Урядовий контактний центр» — 18,3%;
за телефонами довіри , «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міністерства оборони України — 11,6%;
особистий прийом керівним складом Міністерства оборони України — 1,8 %;
через громадську приймальню Міністра оборони України — 2,5 %;
через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 5,6 %;
запитів на публічну інформацію — 2,7%.
Ефективність виконання
За 22837 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 70,1%, вирішено позитивно — 22,9%, відмовлено у задоволенні — 0,9 %, направлено за належністю — 1,6%.
Знаходиться на подальшому опрацюванні — 4,5%.
За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 73,6 %,
пропозицій (зауважень) — 25,7 %, скарг — 0,7 %.
За категоріями громадян:
військовослужбовці — 29,9 %;
члени сімей військовослужбовців — 41,2 %;
військові пенсіонери — 24,2 %;
інші громадяни — 4,7%.
Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у першому півріччі 2016 року:
Верховну Раду України — 0,1%;
Адміністрацію Президента України — 1,8%;
Кабінет Міністрів України — 0,8 %;
Генеральну прокуратуру України — 0,4 %;
Рада національної безпеки та оборони України — 0,1 %
За зверненнями громадян що надходили через вищі органи державної влади надано 195 окремих доручень керівництва Міністерства оборони України.
Індикатори за проблематикою питань звернень громадян :
стан фінансового забезпечення (військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період (виплати одноразової грошової допомоги при звільненні, грошової винагороди за безпосередню участь в АТО, недоплата грошового забезпечення), перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення грошового забезпечення військовослужбовців, надання грошової компенсації учасникам бойових дій в Афганістані) — 44%;
реалізація передбачених чинним законодавством пільг і гарантій (надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань) — 33%;
рівень соціального захисту (військовослужбовців, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення АТО, а також ветеранів військової служби, військових пенсіонерів, невидача довідок військкоматами на отримання комунальних пільг членам сімей померлих ветеранів військової служби) — 15%.
• дотримання порядку проходження військової служби (демобілізація (звільнення) з військової служби, переміщення на посадах військовослужбовців, укладання, припинення дії контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами, з інших поважних причин— 8 %.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зі змінами від 02.07.15 з 28.10.15 у Відділі запроваджено роботу з електронними зверненнями громадян.