Перейти до головного вмісту

Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 1 квартал 2019 року

Упродовж звітного періоду на розгляд до Міноборони надійшло 13586 заяв (клопотань) пропозицій (зауважень), скарг громадян України, з яких:

за телефонами «гарячої» лінії Cаll-центру Міноборони — 55%;

поштових (електронних) звернень — 13 %;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 9,9 %;

за телефонами довіри громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міноборони — 12%;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 4,5 %;

під час особистих прийомів у громадській приймальні Міністра оборони України — 3 %;

на особистих прийомах керівним складом Міноборони — 0,5%;

запитів на публічну інформацію — 2%.

Ефективність виконання

За 13586 зверненнями громадян опрацьовано 75,0 %, з них: надано роз’яснень (консультацій) — 78,0 %,

вирішено позитивно — 19,0 %, відмовлено у задоволенні — 1,0 %, направлено за належністю — 2,0 %.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 68,0 %, пропозицій (зауважень) — 19,0 %, скарг — 13,0 %, письмові, електронні, через Call-центр, за телефонами довіри).

За категоріями громадян:

учасники АТО та члени їх сімей — 43,0 %;

військові пенсіонери — 23,0 %;

члени сімей військовослужбовців — 18,0 %;

військовослужбовці — 13,0 %;

інші громадяни — 3,0 %.

Через вищі органи влади надійшло 27 %, у тому числі через :

Апарат Верховної Ради України — 4,0 %;

Адміністрацію Президента України — 62,0 %;

Раду національної безпеки і оборони України — 2,0 %;

Секретаріат Кабінету Міністрів України — 19,0 %;

Генеральну прокуратуру України — 13,0 %.

За чинниками (індикаторами) вивчення громадської думки звернення надходили з питань, що стосувалися:

• рівня соціального захисту — 31%;

• реалізації передбачених чинним законодавством пільг і гарантій — 24,5 %;

• стану фінансового забезпечення — 15,5 %;

• дотримання порядку проходження військової служби — 10,0%;

• житлового та комунального забезпечення — 8,3 %;

• медичного та санаторно-курортного забезпечення — 5,2 %;

• дотримання законності та статутного порядку — 5,1 %;

• корупційної ураженості — 0,3 %;

• матеріально-технічного стану військ (сил) — 0,1 %.

Найбільш проблемні питання, що порушувались у зверненнях громадян:

соціального захисту військовослужбовців, ветеранів війни — учасників бойових дій, інвалідів війни, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення ООС (АТО), а також військових пенсіонерів;

надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в ООС (АТО), а також представникам окремих добровольчих формувань, перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення окремих складових грошового забезпечення військовослужбовців, надання одноразової грошової допомоги інвалідам війни із числа учасників бойових дій на території інших держав, зокрема, в Афганістані, а також членам сімей загиблих (померлих) ветеранів військової служби, пільги при користуванні міським та приміським транспортом, гарантії збереження трудових прав за основним місцем роботи;

своєчасності та розмірів виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в ООС (АТО), одноразової грошової допомоги при звільненні;

звільнення з військової служби, переміщення на посадах військовослужбовців, укладання, припинення дії контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами, з інших поважних причин, надання дозволу та направлення на навчання до вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів;

житлового та комунального забезпечення військових пенсіонерів та членів їх сімей, військовослужбовців, у тому числі, які беруть (брали) участь в АТО, закупівлі житла, зміни статусу службового житла, приватизації квартир, утримання житлового фонду МОУ та його передача до комунальної власності місцевих органів влади, отримання компенсації за не отримане житло;

медичного та санаторно-курортного забезпечення військовослужбовців, військових пенсіонерів, учасників АТО, лікування поранених (тяжко поранених);

порядку проходження військової служби, статутних взаємин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень.