Перейти до головного вмісту

Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 1 квартал 2017 року.

Упродовж 1 кварталу 2017 року надійшло та опрацьовано 12504 звернення громадян, з яких:

  • поштових (електронних) звернень — 18,4 %;
  • за телефоном Cаll-центру Міністерства оборони України — 54,9%;
  • через державну установу « Урядовий контактний центр» — 11,0%;
  • за телефонами довіри , «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міністерства оборони України — 5,3%;
  • особистий прийом керівним складом Міністерства оборони України — 0,7 %;
  • через громадську приймальню Міністра оборони України — 2,9 %;
  • через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 4,1 %;
  • запитів на публічну інформацію — 2,7%.

Ефективність виконання

За 12504 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) 69,9%, вирішено позитивно — 33,1%, відмовлено у задоволенні — 0,8 %, направлено за належністю — 1,7%.

Знаходиться на подальшому опрацюванні — 4,5%.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло:

  • заяв (клопотань) — 61,1 %,
  • пропозицій (зауважень) — 30,7 %, скарг — 8,2 %.

За категоріями громадян:

  • учасники АТО та члени їх сімей 33,6 %;
  • військовослужбовці 16,0 %;
  • члени сімей військовослужбовців — 25,4 %;
  • військові пенсіонери — 22,1 %;
  • інші громадяни 2,9%.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у першому кварталі 2017 року:

Всього 444.

Із них через

Верховну Раду України — 2,7%;

Адміністрацію Президента України — 46,8%;

Кабінет Міністрів України — 25,5 %;

Генеральну прокуратуру України 23,6 %;

Рада національної безпеки та оборони України — 1,4 %

За зверненнями громадян що надходили через вищі органи державної влади надано 123 окремих доручень керівництва Міністерства оборони України.

Через уповноваженого Верховної ради України з прав людини надійшло 15 звернень.

Індикатори за проблематикою питань звернень громадян :

  • стан фінансового забезпечення (військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період (виплати одноразової грошової допомоги при звільненні, грошової винагороди за безпосередню участь в АТО, недоплата грошового забезпечення), перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення грошового забезпечення військовослужбовців, надання грошової компенсації учасникам бойових дій в Афганістані) — 21,5 %;
  • реалізація передбачених чинним законодавством пільг і гарантій (надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань) — 19,5 %;
  • рівень соціального захисту (військовослужбовців, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення АТО, а також ветеранів військової служби, військових пенсіонерів, невидача довідок військкоматами на отримання комунальних пільг членам сімей померлих ветеранів військової служби) — 22,6 %;
  • дотримання порядку проходження військової служби (демобілізація. звільнення) з військової служби, переміщення на посадах військовослужбовців, укладання, припинення дії контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами, з інших поважних причин — 14,8 %;
  • житлове та комунальне забезпечення (військових пенсіонерів та членів їх сімей, військовослужбовців, у тому числі які беруть (брали) участь в АТО, закупівлі житла, зміни статусу службового житла, приватизації квартир, утримання житлового фонду МОУ та його передача до комунальної власності) — 9,8 %;
  • медичне та санаторно-курортне забезпечення (військовослужбовців, які беруть (брали) участь в АТО, лікування поранених (тяжко поранених) — 8,0 %);
  • матеріально-технічний стан військ (сил) (щодо умов проживання, речового, продовольчого забезпечення особового складу, який проходить військову службу у південно-східних областях України) 2,4 %;
  • дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів, перевищень службових повноважень) 1,0 %;
  • корупційна ураженість (щодо можливих корупційних правопорушень та наявності конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави) — 0,4 %.