Перейти до головного вмісту

У системі DOT-Chain з’явились авторекламації щодо повноти та термінів постачання продуктів

У системі DOT-Chain з’явились авторекламації щодо повноти та термінів постачання продуктів

Закупівельна агенція Міноборони «Державний оператор тилу» розширила функціонал ІТ-системи DOT-Chain: відтепер уповноважені представники військових частин можуть формувати акти про порушення (рекламації) щодо повноти та термінів постачання в онлайн-режимі.

Система автоматично виявлятиме розбіжності між замовленими та фактично поставленими товарами, фіксуватиме їх затримки та на основі цієї інформації автоматично формуватиме рекламації у разі невчасної доставки чи недовозу певних продуктів харчування.

«Витрата кожної бюджетної гривні в Міноборони буде заведена в діджитал екосистему. У 2025 році ДОТ планує спрямувати на закупівлю харчування для військових майже 33.1 млрд грн», – зазначив директор Департаменту політики закупівель Міноборони України Гліб Канєвський.

За його словами, завдяки впровадженню автоматизованих рекламацій через систему DOT-Chain посилиться контроль на всіх етапах постачання – від складання заявки до прибуття товару до захисників. Це не лише підвищить відповідальність постачальників, а й забезпечить своєчасне та повне харчування для військових.

Раніше уповноважена особа від військової частини мала робити такі рекламації вручну: звіряти всі паперові документи – що було замовлено, а що фактично приїхало і коли – відповідно до всіх видаткових накладних за період споживання. Далі ця інформація передавалась у ДОТ, де після контрольних звірок визначали, які санкції і в якому розмірі слід накласти на постачальника.

«Ми розуміємо, наскільки паперова робота забирає сили та час наших захисників і захисниць. Тому команда ДОТ постійно працює над тим, щоб максимально цифровізувати всі процеси у сфері забезпечення ЗСУ», - сказала Альона Жужа, радниця з ІТ у ДОТ.

Вона додала, що автоматизація процесу з рекламаціями через DOT-Chain стане додатковим фактором у боротьбі з «паперовою армією» та у покращенні загального рівня забезпечення військових, оскільки постачальники знатимуть, що за будь-які порушення штрафні санкції будуть накладені значно швидше. 

Тепер уповноважені особи від військової частини одразу отримують готовий звіт про ці порушення, який потрібно лише перевірити (з можливістю надати додаткові коментарі) та підписати. Їм не потрібно вручну проводити розрахунки, шукати всі пов’язані паперові документи, вручну заповнювати відповідні акти – DOT-Chain самостійно, точно і швидко розраховує всю суму штрафів відповідно до виявлених порушень договірних зобов'язань постачальниками.

Раніше в системі DOT-Chain запустили можливість подання онлайн-рекламацій щодо якості продуктів. Тепер, завдяки цифровізації процесу, військові мають можливість подавати онлайн-рекламації за всіма типами порушень, що стосуються поставок продуктів харчування – щодо якості, повноти та термінів постачання. Звертаємо особливу увагу військовослужбовців, що відповідно до наказу МОУ від 3 травня 2024 року № 285 такі рекламації не потрібно дублювати в паперовій формі.

Теги

  • Закупівлі
  • Цифровізація