ЗВІТ за І квартал 2015 року
Довідка
щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 1 квартал 2015 року.
Упродовж 1 кварталу 2015 року надійшло та опрацьовано 11483 звернення громадян.
Звернення надходили:
поштою та через мережу «Інтернет» —28,9 %;
через державну установу « Урядовий контактний центр» —12,7%;
через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України —6,5 %;
через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон « гарячої» лінії Міністерства оборони України —8,1 %;
на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 0,3 %.
Станом на 01.01.15 надійшло: заяв (клопотань) — 80,1 %, пропозицій (зауважень) −18,8 %, скарг - 1,1%.
За категоріями громадян: військовослужбовці — 5,8%, члени сімей військовослужбовців — 50,6%, військові пенсіонери — 22,9%,
інші — 2 0,7%.
Ефективність виконання:
За 11483 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 76,2%, вирішено позитивно — 12,1%, відмовлено у задоволенні — 0,3 %, направлено за належністю — 0,5%.
Знаходиться на подальшому опрацюванні — 10,9%.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, інформаційних запитах, на особистих прийомах:
термінів та особливостей проведення мобілізації, призову на строкову військову службу у 2015 році, надання роз’яснень прийнятих керівництвом держави рішень надійшло 3162 звернення громадян ;
термінів та порядку проведення демобілізації військовослужбовців, призваних на військову службу в особливий період, а також звільнення військовослужбовців строкової служби, призваних упродовж 2013 року надійшло 2279 звернень громадян ;
соціального захисту членів сімей військовослужбовців, у тому числі які загинули під час проведення АТО, а також військових пенсіонерів надійшло 1569 звернень громадян ;
звільнення з військової служби військовослужбовців, надання відпусток за станом здоров’я, сімейними обставинами , з інших поважних причин надійшло 1396 звернень громадян ;
медичного забезпечення, реабілітації поранених (тяжко поранених) військовослужбовців, створення центрів комплексної реабілітації військовослужбовців , задіяних в бойових діях в АТО — 595 звернень громадян. ;
фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період, виплати грошової допомоги родинам військовослужбовців, загиблих у ході проведення АТО, військовослужбовців, які отримали каліцтво, встановлено інвалідність надійшло 584 звернення громадян ;
забезпечення (речового, продовольчого, озброєнням та технікою) військовослужбовців , які проходять військову службу у південно-східних областях України надійшло 532 звернення громадян ;
щодо порядку надання статусу учасників бойових дій військовослужбовцям, задіяних в АТО надійшло 423 звернення громадян ;
житлового забезпечення військовослужбовців, які беруть (брали) участь в АТО та забезпечують її проведення, закупівлі житла, зміни статусу службового житла та забезпечення житлом для постійного проживання членів сімей загиблих військовослужбовців, а також військових пенсіонерів надійшло 300 звернень громадян ;
умов проходження зборів з підготовки призваних на військову службу під час мобілізації військовозобов’язаних та їх матеріально-технічного забезпечення безпосередньо у навчальних центрах — 261 звернення громадян
переміщення з зони АТО особового складу військових частин та підрозділів, їх розміщення та подальше матеріально-технічне забезпечення , надання допомоги у вирішенні гострих соціальних питань — 204 звернення громадян ;
визволення військовослужбовців, яких протиправно утримують незаконні збройні угрупування у південно-східних областях України , встановлення місцезнаходження окремих військовослужбовців, які безвісти зникли під час проведення АТО надійшло 178 звернень громадян.
У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України проведено 128 прийомів громадян, на яких прийнято 542 особи.
77% рішень за зверненнями прийнято.