Пропозиції до перспективного складу та організаційної структури Збройних Сил, підрозділів Міністерства оборони для досягнення можливостей (спроможностей)
Додаток 14
до Рекомендацій з організації та проведення оборонного огляду (пункт 5.5.2)
ПРОПОЗИЦІЇ
до перспективного складу та організаційної структури Збройних Сил, підрозділів Міністерства оборони для досягнення можливостей (спроможностей)
Перспективний склад та організаційна структура є продуктом пошуку раціонального варіанту можливостей (спроможностей) на основі здатності виконати поставлені завдання із визначеним рівнем надійності та здатності держави забезпечити ресурсами досягнення таких можливостей (спроможностей) із прийнятним рівнем ризику.
До перспективного складу та організаційної структури в загальному вигляді включаються: бойові формування (частини та з’єднання), формування оперативного (бойового), тилового, технічного та медичного забезпечення, оперативного управління військами (органи військового управління, пункти управління та формування, що забезпечують зв’язок, автоматизацію та функціонування системи управління).
До складу та організаційної структури також включаються органи та підрозділи, що здійснюють і забезпечують воєнно-політичне та адміністративне керівництво Збройними Силами, і підрозділи, що здійснюють набуття можливостей (спроможностей), забезпечення та оснащення Збройних Сил озброєнням, військовою технікою та матеріальними засобами, капітальне будівництво.
У поясненні до перспективного складу та організаційної структури доцільно розкрити, чим відрізняється ця пропозиція від існуючих складу та структури, основні характеристики (чисельність загальна та за елементами складу і структури, кількість рівнів організації та органів управління, оперативного, тилового, технічного та медичного забезпечення), зміни у системі забезпечення, набуття та реалізації можливостей (спроможностей) Збройних Сил.
Такі пояснення повинні мати відповідні інформаційно-аналітичні матеріали, що обґрунтовують доцільність цієї структури, де логічно викладено аргументи на користь вибору цієї версії. Вона має бути попередньо обговорена та погоджена зі всіма зацікавленими сторонами, а її кінцева версія затверджена начальником Генерального штабу — Головнокомандувачем Збройних Сил України та Міністром оборони України.