Перейти до головного вмісту

Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міноборони за 1 квартал 2015 року

Упродовж 1 кварталу 2015 року надійшло та опрацьовано 11483 звернення громадян.

Звернення надходили:

поштою та через мережу «Інтернет» —28,9 %;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 12,7%;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 6,5 %;

через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон «гарячої» лінії Міністерства оборони України — 8,1 %;

на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 0,3 %.

Станом на 01.01.15 надійшло: заяв (клопотань) — 80,1 %, пропозицій (зауважень) — 18,8 %, скарг — 1,1%.

За категоріями громадян: військовослужбовці — 5,8%, члени сімей військовослужбовців — 50,6%, військові пенсіонери — 22,9%, інші — 20,7%.

Ефективність виконання:

За 11483 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 76,2%, вирішено позитивно — 12,1%, відмовлено у задоволенні — 0,3 %, направлено за належністю — 0,5%.

Знаходиться на подальшому опрацюванні — 10,9%.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, інформаційних запитах, на особистих прийомах:

термінів та особливостей проведення мобілізації, призову на строкову військову службу у 2015 році, надання роз’яснень прийнятих керівництвом держави рішень надійшло 3162 звернення громадян;

термінів та порядку проведення демобілізації військовослужбовців, призваних на військову службу в особливий період, а також звільнення військовослужбовців строкової служби, призваних упродовж 2013 року надійшло 2279 звернень громадян;

соціального захисту членів сімей військовослужбовців, у тому числі які загинули під час проведення АТО, а також військових пенсіонерів надійшло 1569 звернень громадян;

звільнення з військової служби військовослужбовців, надання відпусток за станом здоров’я, сімейними обставинами, з інших поважних причин надійшло 1396 звернень громадян;

медичного забезпечення, реабілітації поранених (тяжко поранених) військовослужбовців, створення центрів комплексної реабілітації військовослужбовців, задіяних в бойових діях в АТО — 595 звернень громадян;

фінансового забезпечення військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період,

виплати грошової допомоги родинам військовослужбовців, загиблих у ході проведення АТО, військовослужбовців, які отримали каліцтво, встановлено інвалідність надійшло 584 звернення громадян;

забезпечення (речового, продовольчого, озброєнням та технікою) військовослужбовців, які проходять військову службу у південно-східних областях України надійшло 532 звернення громадян;

щодо порядку надання статусу учасників бойових дій військовослужбовцям, задіяних в АТО надійшло 423 звернення громадян;

житлового забезпечення військовослужбовців, які беруть (брали) участь в АТО та забезпечують її проведення, закупівлі житла, зміни статусу службового житла та забезпечення житлом для постійного проживання членів сімей загиблих військовослужбовців, а також військових пенсіонерів надійшло 300 звернень громадян;

умов проходження зборів з підготовки призваних на військову службу під час мобілізації військовозобов’язаних та їх матеріально-технічного забезпечення безпосередньо у навчальних центрах — 261 звернення громадян

переміщення з зони АТО особового складу військових частин та підрозділів, їх розміщення та подальше матеріально-технічне забезпечення, надання допомоги у вирішенні гострих соціальних питань — 204 звернення громадян;

визволення військовослужбовців, яких протиправно утримують незаконні збройні угрупування у південно-східних областях України, встановлення місцезнаходження окремих військовослужбовців, які безвісти зникли під час проведення АТО надійшло 178 звернень громадян.

У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України проведено 128 прийомів громадян, на яких прийнято 542 особи. 77% рішень за зверненнями прийнято.